IT Minds har hurtigt og effektivt hjulpet med udarbejdelsen af et kampagnesite i forbindelse med en event, MEC Access har lavet for en af vores kunder. IT Minds har i den forbindelse været meget kompetente og fleksible. Samarbejdet med IT Minds har bestemt været gavnligt for såvel os som vores kunde.

Søren Rask, Project Manager, MEC Access




 

Baggrunden

MEC Access er en Skandinavisk virksomhed, hvis primære arbejdsopgave er oplevelsesmarkedsføring. MEC Access er eksperter i at hjælpe private virksomheder og offentlige institutioner med aktiviteter inden for sponsor- og eventmarkedsføring. MEC Access har stor erfaring med at udvikle koncepter på en række forskellige platforme som eksempelvis kunst, brands, broadcast, cause, celebrity, film, gaming, musik og sport.

MEC Access havde, i forbindelse med en omfattende kampagne for en af verdens førende kaffeproducerende virksomheder, brug for assistance til udarbejdelsen af et online kampagnesite med dertilhørende konkurrence.

Udfordringer

MEC Access skulle for en af virksomhedens store kunder, en global kaffeproducerende virksomhed, udarbejde og iværksætte en omfattende event med fokus på lanceringen af en revolutionær kaffemaskine. MEC Access havde, i tilknytning til denne event, brug for en ekstra ressource til at udarbejde et kampagnesite, hvor forbrugere online kunne deltage i en konkurrence, de blev præsenteret for til MEC Access’ udarbejdede event. MEC Access havde ikke de fornødne ressourcer til selv at udarbejde et online kampagnesite med et styringssetup, som kunne automatisere sorteringen af konkurrencevindere og tabere, hvorfor et alternativ var påkrævet.

Løsningen

MEC Access hyrede IT Minds, som på få dage udarbejdede og implementerede det ønskede kampagnesite, som på bedste vis gjorde det muligt for forbrugerne at deltage i den fremsatte konkurrence. Kampagnesitet var udarbejdet således, at den automatisk, ved hjælp af en web-key med autorun-funktion, sorterede konkurrencevindere og konkurrencetabere, når de deltagende forbrugere loggede ind på kampagnesitet med deres udleverede passwords. En overskuelig kampagnesite, som var med til at optimere den samlede eventoplevelse for forbrugerne og bidrage med ekstra information om den nye kaffemaskine.

Løsningen blev udarbejdet i HTML, CSS , PHP og JavaScript.

Alt i alt en hurtig løsning med et yderst positivt resultat.

 

Teknologi
HTML, CSS, PHP, JavaScript
Kontaktperson
Jonas Vognsen (jonas@it-minds.dk)
Case type
Forretningsapplikation